poniedziałek, 1 sierpnia 2016

3. Koniec.

Nie byłam pewna do końca swoich słów. Czy chciałam to zakończyć ? Czy chciałam zakończyć tą ,,relację" między nami jakakolwiek ona była ? Nie.
Za godzinę mieliśmy się spotkać ostatni raz, a podczas tego spotkania mogło się wiele wydarzyć. Czy chciałam ,aby to był koniec? 
Usiadłam na ławce koło niego w parku w którym się umówiliśmy i w tym samym w którym widzieliśmy się ostatnim razem. - Hej. - powiedziałam, informując o swojej obecności osobę towarzyszącą. Jednak nie był aż tak zadowolony jak przypuszczałam. A z jego ust można było wyczytać jedynie ledwo słyszalne - Hej. 
- Co ktoś umarł? - zażartowałam sobie szturchając go w ramię.
- Taki żarcik. - dodałam ,gdy nie otrzymałam odpowiedzi. 
- Co jest? - zapytałam w końcu, próbując coś wyczytać z jego piwnych oczu patrzących w dal.
- Sprawmy aby ten dzień był wspaniały, cokolwiek by miało nadejść. - powiedział zdecydowanym tonem, wstał, uśmiechnął się do mnie i poinformował ,że gdzieś idziemy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz